5.7.06

Ψάχνω να βρω τον εαυτό μου….

Έχω να γράψω καιρό. Εκτός ότι δουλεύω σαν το σκύλο…δεν έχω και τίποτα να γράψω. Η τελευταία διαφθορά απέτυχε. Η κοπέλα ακόμα παίρνει τηλέφωνα, στέλνει μηνύματα… με θέλει….σαν φίλο της. Τι να το κάνω εγώ όμως; Την αποφεύγω διακριτικά…αλλά η αλήθεια είναι ότι μου αρέσει έτσι κι αλλιώς η παρέα της. Πήρε τηλέφωνο τον κολλητό μου για να του μιλήσει λέει. Πήγε από το σπίτι του και άρχισε να ξεφυσάει και να λέει πόσο σημαντικός άνθρωπος είμαι για εκείνη και πως δεν το περίμενε και τέτοια. Στην αρχή δεν την πίστεψα…λέω κλασσική χυλόπιτα…αλλά κάθε μέρα τηλέφωνα, μηνύματα, msn… λέει αλήθεια. Ο έρωτας …μου πέρασε. Προς το παρόν δεν έχει τύχει κάτι καινούργιο. Δουλεύω πάρα πολλές ώρες από επιλογή μου αλλά ο Διαφθορέας γκρινιάζει μέσα μου…Του λέω υπομονή…Οπότε η διαφθορά της κοπέλα με το ψευδώνυμο «τουπέ» κλείνει εδώ. Είμαι πολύ κουρασμένος… ψυχικά και σωματικά αλλά έχω μάθει να μην βιάζομαι. Όσο για τον διαφθορέα μέσα μου…του έχω τάξει ένα πράσινο διθέσιο κάμπριο από τον επόμενο μισθό μου…και έχει ηρεμήσει…βασικά αυτός με έπεισε….

Ο διαφθορέας……

Δεν υπάρχουν σχόλια: