26.6.06

Ο ΔΙΑΦΘΟΡΕΑΣ, ΚΛΕΙΔΟΚΡΑΤΟΡΑΣ ΣΤΙΣ ΚΑΡΔΙΕΣ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ

Όπως λέω και στην εισαγωγή, δεν μπορώ να πω ότι είμαι Διαφθορέας, Θα το ήθελα όμως. Η αλήθεια είναι ότι πείθω τους ανθρώπους να με ακολουθούν πιστά…αλλά ταυτόχρονα τους ακολουθώ κι εγώ. Η «διαφθορά» που υπηρετώ εγώ είναι γλυκιά. Είναι διαφθορά ζωής και δεν προκαλεί κακό όταν την βιώνεις με μέτρο. Είναι η φωνή που σου λέει να φας ένα γλυκό όταν δεν πρέπει, να πας για καφέ όταν έχεις διάβασμα, να βγεις όταν δουλεύεις την άλλη μέρα, να φλερτάρεις ενώ είσαι αλλού. Μικρές μικρές διαφθορές, που προσθέτουν λίγο αλατοπίπερο στη ζωή. Ένα από τα άτομα που έχω διαφθείρει πολύ, είναι η κολλητή μου η Σοφία. Την έχω εκπαιδεύσει με τέτοιο τρόπο, ώστε να αντέχει οποιοδήποτε άντρα πάνω στη γη…άρα και εμένα. Συνηθίζει να μου λέει ότι δεν παλεύομε και ότι καμιά γυναίκα δεν θα με αντέξει. Η ατάκα που πιάνει στη Σοφία για να την πείσω να κάνουμε μια τρέλα είναι «Καλά, τι θα λες στα παιδιά σου;». Πιστεύω ότι η ζωή είναι ένα βιβλίο με μικρές όμορφες ιστορίες, ή αν θέλετε, ένα blog με μικρές όμορφες ιστορίες! Από μικρός θυμάμαι να ακούω ιστορίες και προβλήματα ανθρώπων. Μου ανοίγονται μόνοι τους όπως ανοίγουν τα όστρακα στον ατμό. Εγώ απλά κάθομαι ακούω, και μετά…..μιλάω…..Ο φίλος μου ο Νίκος το είχε παρατηρήσει αυτό στο λύκειο. Όπου καθόμουν μαζευόταν κόσμος και….μου έλεγε τα προβλήματά του και τις σκέψεις του….Αν ο Θεός μου έδωσε το κλειδί για να ανοίγω τις καρδιές των ανθρώπων, τον Ευχαριστώ πολύ. Είναι το πιο όμορφο και πολύτιμο δώρο και δεν το αλλάζω με τίποτα!

Χθες το μεσημέρι έπεσα για ύπνο… κάποια στιγμή κόσμος μαζεύτηκε σπίτι μου. Ο κολλητός μου ο Νίκος, ο Κάκος, εγώ και η αδελφή μου βρεθήκαμε στη κουζίνα να πίνουμε φραπέ (η γιόκο τσόκο όπως είπε ο Κάκος τον καφέ που έφτιαξε η αδελφή μου λόγω του ότι έβαλε πολύ γάλα μέσα) και να λέμε βλακείες. Όλοι έλεγαν τα προβλήματά τους. Η αδελφή μου έχει παράπονα από τη σχέση της γιατί είναι πολύ εγωιστής και δεν εκδηλώνετε όσο αυτή θα ήθελα και επίσης ισχυρίζεται ότι την έχει σε δεύτερη μοίρα αφού σε πρώτη έχει την πολιτική! Ο Κάκος μόλις χώρισε την κολλητή της αδελφής μου (τυχαίο αυτό ούτε εγώ τον γνώρισα από αυτήν ούτε ο Κάκος τη γνώρισε από εμένα, είπαμε Χανιά) και παίζει με μηνύματα με τη μία χορεύτρια που είχαμε χορέψει την προηγούμενη βδομάδα και ήθελε τη γνώμη μου. Όσο για τον Νίκο; Δεν ξέρω τι να πω. Λαχταράει τη διαφθορά αλλά φοβάται τις συνέπειες. Δεν τον κατηγορώ, το έχω περάσει κι εγώ και ξέρω. Είχε τη δυνατότητα να διαφθείρει την μικρή από τις δυο Βελγίδες. Το ήθελε. Εγώ προσπάθησα να τον πείσω. Αν ήθελα μπορούσα. Αλλά….κάποιες φορές πρέπει να διαφθείρουμε μόνοι μας τον εαυτό μας. Να κάνουμε διάλογο με το μυαλό μας και να το πείσουμε. Είναι όπως όταν έχεις βάλει πολύ πρωί ξυπνητήρι, αυτό χτυπάει και εσύ πείθεις το μυαλό σου ότι είναι Κυριακή και δε δουλεύεις ή ότι έχεις ξυπνήσει και ετοιμάζεσαι ενώ εσένα σε έχει πλακώσει το στρώμα!

Όλοι λοιπόν μου έλεγαν τα προβλήματά τους, και εγώ…να ακούω και να γκρινιάζω…δεν υπάρχει στόχος. Δεν υπάρχει σεβντάς. Μην ανησυχείτε όμως…κάτι μου λέει πως θα επιστέψω με νέες περιπέτειες ….υπήρχε μια επικοινωνία στο msn την οποία θα δημοσιεύσω όταν πάω σπίτι. Δεν βιάζομαι να βγάλω συμπεράσματα. Οπότε, θα τα πούμε σύντομα, είτε με καινούργια πρόσωπα….είτε με παλιά. Είτε σαν διαφθορέας…..είτε σαν διαφθαρμένος………

Δεν υπάρχουν σχόλια: