6.7.06

Καλημέρα Διαφθορέα

Το πρωί σηκώθηκα… κοίταξα στον καθρέπτη και ήταν ξύπνιος εκεί χαμογελαστός και με κοίταζε…Καλημέρα Διαφθορέα, του λέω, καλημέρα μάγκα, μου λέει χαμογελαστός. Τι τον ξύπνησε; Μια παλιά ιστορία που ξαναζωντάνεψε χθες. Την κοπέλα της ιστορίας θα την ονομάσουμε @.

Χθες το μεσημέρι γύριζα τις μάντρες για να βρω το διθέσιο κάμπριο που λαχταρούσε ο Διαφθορέας μέσα μου. Ένα mx-5 πράσινο, διθέσιο, κάμπριο με εκρού δερμάτινα καθίσματα και ξύλινο ταμπλό και τιμόνι. Είναι ένα όνειρο που θέλω να κάνω πραγματικότητα….και θα το κάνω! Γύρισα σπίτι απογοητευμένος καθώς κανένα από αυτά που είδα δεν ικανοποιούσε τα κριτήριά μου.

Έπεσα για ύπνο στο καναπέ της κουζίνας. Ένα γδούπος στο τζάμι με ξύπνησε…το κολλητάρι μου ήταν είχε έρθει να με πάρει να πάμε για καφέ σε μία καντίνα παραλίας που πρόσφατα άρχισε δουλειά η αδελφή μου. Εκεί συνειδητοποίησα ότι έπρεπε να χαλαρώσω λίγο με τη δουλειά και να βρω τίποτα να ασχολούμαι. Η δουλειά να χαλαρώσει αποκλείεται, και γιατί γουστάρω αλλά και γιατί οι ρυθμοί είναι έντονοι…

Ενώ έπαιζα τάβλι με το κολλητάρι η αδελφή μου φωνάζει ότι πήρε η μάνα μου από το σπίτι και έχω ξεχάσει το κινητό εκεί. Λέω δεν πειράζει και αφού ήπιαμε τον καφέ μας καβαλάω το μηχανάκι μου και ξεκινάω για τη δουλειά. Δουλεύω και 7-9 κάθε απόγευμα! Στη δουλειά με πήρε η μάνα μου τηλέφωνο….έχεις μια αναπάντητη από το @... έτσι την είχα γράψει στο κινητό μου…

Η @ ήταν μαθήτρια μου πέρυσι. Εγώ σαν φοιτητής έκανα μαθήματα σε ένα φροντιστήριο και αυτή ξανάδινε Πανελλήνιες. Μην φανταστείτε 4 χρόνια μεγαλύτερός της είμαι. Με κυνήγησε τότε αλλά εγώ ήμουν σε σοβαρή σχέση και την απέρριψα…

Φέτος το Πάσχα τύχαμε στην ίδια παρέα….ο Διαφθορέας ξύπνησε…την Διάφθειρε…και εξαφανίσθηκε…η διαφθορά της κράτησε 1 εβδομάδα…χώρισε τη σχέση της και θέλησε σχέση μαζί μου…αλλά…

Μην σας τα πολυλογώ όταν γύρισα σπίτι της έστειλα μήνυμα… «Έλα, τι κάνεις; Χάθηκες» (είμαι κάφρος, εγώ χάθηκα). Η ώρα περνούσε και καμία απάντηση! Είπα και εγώ να πάω μια βόλτα…και δύο μην σου πω. Είχε πάρει και η κοπέλα της προηγούμενης ιστορίας και ήθελε να πάω να την δω οπωσδήποτε. Πήγα…κοκκινομάλα από ξανθιά…ήταν πολύ όμορφη…όταν με ρώτησε…της είπα… «ε…καλά είναι». Έκανε σχόλιο για τα μούσια μου. Της άρεσαν κατάλαβα. Να μας δείτε όλους μαζί…εμένα τον πρώην, που ήταν και συμμαθητής μου, την αδελφή του, που είναι κολλητές με αυτήν….ένα μπάχαλο. Αυτή μου έδινε λίγο παραπάνω σημασία και αυτός τσατιζόταν! Ρε γαμώτο πως μου ξέφυγε…τέλος πάντων αυτή την ιστορία την αφήσαμε…και οι χυλόπιτες καλές είναι. Τώρα είμαστε καλά φιλαράκια.

Γύρισα σπίτι και κοίταξα τον καθρέπτη. Απελπισμένο βλέμμα και ο διαφθορέας πουθενά. Αναπάντητη…ποιος είναι τέτοια ώρα αναρωτιέμαι…1 αναπάντητη κλήση…@. Παίρνω τηλέφωνο... το φρύδι μου ανασηκώνεται πονηρά! Pronto μου λέει… νιώθω περίεργα…κάτι ξυπνάει μέσα μου… καλώς τον Διαφθορέα. Σε δέκα λεπτά πήγα και την πήρα από τη δουλειά. Αρχίσαμε να μιλάμε… η Διαφθορά ξεκίνησε αμέσως…ΔΕΝ περίμενα καθόλου.

-@ τι θες από μένα;
-Τίποτα να δω τι κάνεις ήθελα…α δεν σου είπα τα ξαναβρήκα με τον πρώην μου
-Όλοι κάνουμε λάθη
-Είσαι τρελός…
-Ναι αλλά σ΄ αρέσει…
-….
-Όχι ρε γαμώτο…πάλι εγώ θα φταίω που θα τον χωρίσεις;
-Τι λες παιδί μου;
-Θες να μου πεις ότι τώρα με βλέπεις φιλικά;
-…
-Όταν κάνω αυτό τι νοιώθεις….(της πιάνω το χέρι με δύναμη)
Αναστενάζει…
-Δεν σε βλέπω φιλικά…μου λέει


Τότε την κολλάω στο τζάμι του αυτοκινήτου και αρχίζω να την σκανδαλίζω…της ψιθυρίζω στο αυτί ότι θέλω να την κάνω να μην κοιμηθεί το βράδυ…μου απάντησε ότι το έχω πετύχει…της ξεκαθαρίζω ότι δεν θέλω να χωρίσει και της χαδεύω τα πόδια…δεν προχώρησα…θέλω να την κάνω να λιώσει, να τη διαφθείρω, να χάσει το μυαλό της…
Ακολουθεί συνέχεια της ιστορίας… με το ξανθιά γαλανομάτα με ωραία πόδια διαφθαρμένη…όσο για το αν έρθει ή όχι ο έρωτας…εγώ εδώ θα είμαι…αλλά όπως λέει και ένας φίλος… Αν δεν μπαζώσεις δε χτίζεις… έτσι δεν είναι Νίκο;

Δεν υπάρχουν σχόλια: