11.9.11

Πράγματα που δεν πρέπει να ξεχάσω να κάνω......

Η ώρα είναι 6 το πρωί και για επαγγελματικούς λόγους βρίσκομαι γραφείο. Είπα λοιπόν στην ηρεμία που μου προσφέρει η νύχτα αλλά και οι μελωδίες του Δίεση να σκεφτώ και να γ΄ραψω κάποια πράγματ που θέλω να κάνω.....

Θέλω να κλείσω επιτέλους την τηλεόραση

Θέλω να βλέπω τους Φίλους μου πιο πολύ

Θέλω να βλέπω τα θετικά της ζωής πιο συχνά και πιο πολύ

Θέλω να κάνω τη γυναίκα μου να δει τη ζωή και με τα δικά μου μάτια

Θέλω να ασχοληθώ ακόμα πιο πολύ με το παιδί μου

Να προσέξω πολύ την υγεία μου

Να πηγαίνω για τρέξιμο με τον Κουμπάρο

Να ξεκινήσω σαξόφωνο

Θέλω να κάνω εκπομπή στο ραδιόφωνο

Θέλω να αρχλισω πάλι να γράφω κείμενα........

Θέλω να ζω......τΟΣΟ κακό είναι;

Ίσως πρέπει ο διαφθορέας να αρχίσει να διαφθήρει έναν νέο πατέρα λίιιγο κλαταρισμένο αλλά αρκετά δυαντό να δεχτεί τις αλλαγές και να βγει πιο δυνατός από αυτό.......

Είμαι ερωτευμένος με σένα....με το παιδί μας.....με τη ζωή......εσείς είστε η ζωή μου..

Δεν υπάρχουν σχόλια: